NOTICE: This version of the NSF Unidata web site (archive.unidata.ucar.edu) is no longer being updated.
Current content can be found at unidata.ucar.edu.

To learn about what's going on, see About the Archive Site.

Re: [idd-brasil] Dúvida servidor LDM

Olá Waldenio,

A máquina é a ldm.funceme.br ( 200.164.80.186 )

Obrigado!

Wagner

waldenio almeida <gambi@xxxxxxxxxxxxx> escreveu: Bom Dia Wagner,

è preciso autorizar a sua máquina no CPTEC. Qual é o seu
endereço ip ?

Waldenio.