NOTICE: This version of the NSF Unidata web site (archive.unidata.ucar.edu) is no longer being updated.
Current content can be found at unidata.ucar.edu.

To learn about what's going on, see About the Archive Site.

Re: [idd-brasil] pgpalette!!!

Detalhe, esse arquivo modifica apenas o botão do menu da paleta e não o
símbolo plotado!!
Assim q eu descobrir como muda o símbolo te mando.

vamos em frenteS

--
Giovanni Dolif
Meteorologist, Msc. and Ph.D. Student